Translate

Monday 27 January 2014






Teman Anda Untuk Menjadi Lebih Cantik Berseri



Sedikit Bantuan Yang Memberi Begitu Banyak Faedah
Sekiranya anda memerlukan bantuan untuk mencergaskan, menganjalkan dan menegangkan kulit anda, ciri-ciri unik serta kelebihan LumiGlow® menjadi pilihan utama anda.



Kesan bahan-bahan istimewa tergandung dalam LumiGlow® seperti Dioscorea Villosa (keladi hutan), ekstrak biji anggur, ekstrak aloe vera, ekstrak kacang soya dan vitamin E untuk memperbaiki keadaan kulit telahpun diketahui ramai. Tambahan lagi, kegunaan teknologi bio dan teknologi nano telah melipatgandakan kekesanan LumiGlow® dalam membantu menyelesaikan beberapa masalah kecantikan biasa.


Ingredients of LumiGlow®


Dioscorea Villosa (Keladi Liar) LumiGlow® diperbuat dari bahan tumbuhan semulajadi Dioscorea Villosa. Ia telah dikenali sebagai bintang terbaru dalam rawatan kecantikan. Ia merapikan, melegakan dan menegangkan kulit, pada masa yang sama, ia juga memperbaiki keanjalan, melicinkan garis-garis halus dan kedutan serta melembapkan kulit.


Ekstrak Aloe Vera Kekesanan ekstrak aloe vera yang terbukti menjadikan ia satu bahan penting dalam produk jagaan kulit dan produk kosmetik. Sifat-sifat terbukti itu menjadikan ia pilihan utama untuk menegangkan dan melembapkan kulit agar kelihatan lebih muda dan berwajah seri.


Ekstrak Kacang Soya Kacang soya mengandungi bahan semulajadi yang berkesan melembapkan dan mencerahkan kulit, menjadikan kulit lebih berseri.


Ekstrak Biji Anggur Ekstrak biji anggur telah dikenali mempunyai sifat antioksidan dan berkesanan mencegah kerosakan dari radikal bebas dan mencegah tekanan oksidatif sel. Kekuatan antioksidannya adalah 20 kali ganda lebih berkesan dari vitamin C.


Vitamin E Vitamin E adalah antioksidan larut lemak yang dapat mengawal kerosakan dari radikal bebas. Ia mempunyai kesan melembapkan kulit dan melambatkan proses penuaan.





Teknologi Bio dan Teknologi Nano
Untuk menyampaikan kebaikan ramuan aktif ke kulit, LumiGlow® menggunakan Teknologi Bio serta Teknologi Nano yang terkini.


Ingredients of LumiGlow®

Cara Mengguna
 

 



Sapukan setengah sudu teh krim LumiGlow di bahagian perut (secara bulatan mengikut arah jam)
Bahagian atas lengan (mengurut menuju ke atas),
Payudara (mengurut menuju ke atas dan ke dalam),
Belakang badan sekeliling pinggang (mengurut ke arah bawah),
Perlegangan tangan (mengurut secara bulatan menuju ke atas),

sebelah dalam paha (mengurut secara bulatan menuju ke atas).

#Mengurut 2 kali sehari selepas mandi.

No comments:

Post a Comment